Bezoek!

10 oktober 2015 - Oslo, Noorwegen

Dit weekend voor het eerst in een maand weer een bekend gezicht gezien! (Niet de mensen van scouting overigens (nakkers ;p)) Dat was wel een leuke afwisseling. Met Gemma (zus van Bas) vrijdagavond door de stad geslenterd (gezondigd met weer zo'n kebap...) en vandaag in Frognerseteren een heel lekkere appeltaart gegeten. Maar kreeg er wel vermoeide voetjes van, kan zo een dutje doen.

Heb van de week een trui gekocht met het typisch noorse Marius design. Handgemaakt vermoed ik, gekocht bij een 2e handswinkel. Ook heb ik een paar wollen sokken gekocht. De sloffen moet ik nog ergens vinden, maar begin al aardig een Noorse verzameling op te bouwen. Het is ook wel alweer bijna winter dus beter laat dan nooit!  Moet overigens echt stoppen met die 2e hands winkels, koop de hele tent leeg. Maarja, when in Oslo... Om het af te leren morgen naar een vlooienmarkt hier heel dichtbij en dan in de avond naar een muziektent in de buurt van het hostel waar ik zat ben benieuwd.

Ook weer eindelijk begonnen met sporten. Vind het fijn om in de avond wat anders te doen hebben dan alleen maar beetje netflix kijken, want om echt iets te ondernemen ben ik doordeweeks toch te moe. Meteen leuk contact gelegd met een meisje dat hier biologie studeert (volgens mij ontwikkel je daar een orgaan voor). Had gister een ontzettend leuke yoga les, volgende week ga ik zeker weer!

1. Lia:
    11 oktober 2015
    heel leuk dat je iemand op bezoek had ..en eindelijk weer eens Nederlands gepraat.......xx moeders