God jul!

25 december 2015 - Lillehammer, Noorwegen

Oh alweer bijna een maand voorbij! Op stage gebeurd er helaas niet echt heel erg veel, maar er liggen plannen voor in het nieuwe jaar en dan gaan we vlammen! Dan heb ik tenminste het gevoel of ik meer doe dan alleen maar achter m'n bureau zitten en vragen aan andere mensen of ik ze moet helpen ;)

Ondertussen ben ik verhuisd! Ik zit nu in mijn permanente PERMANENTE plek! Het is echt naast stage en op loopafstand van de supermarkt en de tram. Heerlijk. Grote keuken, een heerlijke bank (waar dit verhaal momenteel vorm krijgt) en er komt vanuit de school iedere dag een schoonmaker... Zou bijna niet meer naar huis willen.

Halverwege december is Elizabeth nog op bezoek geweest! Het was heel leuk maar helaas geen sneeuw (ze vond het toch te koud). Het weer was prachtig en we hebben over elke kerstmarkt gestruind die er was. Ook had ik een fotobingo gemaakt met als beloning een leuk cadeautje ;). We hebben ook nog samen een Moose burger gegeten die heel erg lekker was!

Ondertussen is Bas ook al gearriveerd. We hebben de hele woonkamer overgenomen met onze kerstdiners en zitten al twee dagen voor de tv, haha. Niet zo snel oordelen! We hebben ook 3 dagen in Lillehammer rondgelopen. Met zelfs een beetje sneeuw! Dus als je niet al jaloers was... Morgen ga ik proberen om een Noorse kerstspecialiteit te maken: ribbe. De riskrem staat al klaar als toetje en voor de rest doet de oven het meeste werk. Komt helemaal goed!

De kerstcadeautjes waren ook in de smaak gevallen. Nu kan ik 't eindelijk zeggen: IK HAD MATCHENDE TRUIEN VOOR MIJ EN BAS GEKOCHT! :P Gelukkig vond ie t heel erg leuk. Haha. Ik maakte me er wel zorgen om, omdat de laatste keer dat-ie er was ik er naar gevraagd had en toen was hij ... niet zo positief over de Noorse truien. Maar hij vond het leuk dus... sorry Elizabeth haha. Maar ik zal voor je blijven kijken ;).

Geniet van jullie kerst, en tot volgend jaar!

p.s. nieuwe foto's volgen snel!

1. Bas:
    25 december 2015
    En omdat woltruien jeuken kunnen we fijn elkaars rug krabben :)
  2. Luc:
    25 december 2015
    Leuk verhaal weer, Lotte! Zalig kerstfeest!