We zijn geland in.. Sognsvann!

16 september 2015 - Oslo, Noorwegen

Het is dan eindelijk gelukt, via-via-via-via mag ik logeren in Sognsvann! Het ligt in het Noordelijke deel van de stad vlakbij een groot meer en het bos.

Maandag op dinsdag heb ik (geloof het of niet) in de kelder van het gebouw waar ik stage loop geslapen. Niet echt een succes gezien de min 70 vriezer echt een overweldigende herrie maakt, maar ik was tenminste alleen. Vanochtend mocht ik bij Susann blijven slapen, zij is echt mijn heldin van de week.

Overigens ga ik met Susann deze week naar een vlooienmarkt in de stad. Mensen geven hun oude spullen aan scholen en de kinderen verkopen dit dan voor hun sportteams. We gaan naar de rijke buurt om wandelschoenen voor mij, en ski's voor Susann te scoren (heb er nu al zin in).

Om naar Sognsvann te komen moet je met de t-bane (metro). Ik zag dat je met de metro op allerlei uithoeken van Oslo kunt komen. Het lijkt me leuk om eens allemaal te proberen en te ontdekken wat daar te zien valt. Ben er nog niet over uit of dat een weekend of doordeweeks ding wordt. maar tijd genoeg toch??

1. Hub:
    16 september 2015
    He lotte, wat geweldig dat je zo wordt opgevangen. ik lees tussen de regels door en meen aan de foto's af te lezen dat het ook goed met je gaat, dat stelt me gerust. Hopelijk kan je snel een eigen stekje vinden. Tot snel, je vader
  2. Margriet:
    19 september 2015
    Hoi Lotte,
    Gelukkig komt het na de valse start toch goed. Fijn dat je het met de mensen om je heen zo goed hebt getroffen en dat je uit het hostel weg bent. Gezellig om je blog te volgen en zo te weten hoe het je vergaat in Oslo. Doei Joop en Margriet
  3. Karin Vocking:
    21 september 2015
    Ha Lotte,
    Begrijp ik nu goed dat je een echte woonplek hebt gevonden en dat je dus niet meer in kelders en onder bruggen hoeft te slapen? Fijn! En je bent met heldinnen de stad aan het verkennen: klinkt goed! Geniet ervan!! Karin