drukdrukdruk

15 november 2015 - Oslo, Noorwegen

Aan het gebrek aan nieuwe verhalen valt t misschien al op te merken, het is druk op stage. En er is helaas ook niet veel tijd om nieuwe dingen te ontdekken. Maar alles gaat z'n gangetje en binnenkort ontvang ik weer bezoek. Met een chocoladeletter!

Het weer in Oslo is tot nu toe nog fantastisch. Gelukkig maar, want als het om 4u al begint te schemeren mag het ook wel even knallen voor de rest van de dag. Het is wel koud maar regenen doet het niet echt. Heb begrepen dat het in nederland wel anders is.

Het was erg gezellig met Bas! Alleen jammer dat de ene dag dat we van het uitzicht wilde genieten je geen hand voor ogen kon zien van de mist. Zul je altijd zien. Ik vond het heel erg leuk dat hij er was en we hebben lekker samen zalm gekookt! Laten we zeggen dat ik niet heel erg veel gekookt had tot nu toe, want ik wordt een beetje triest van de selectie in de supermarkt. Dus de chorizo, kaas en chocladepepernoten waren erg welkom.

Zoals ik al zei gaat t op stage goed. Guro is nu in Japan dus dat is niet heel erg behulpzaam voor me. Maar ik heb de eerste resultaten en mag niet klagen al zeg ik het zelf. Van de week met de prof alles bespreken. Voel me alleen op t moment niet helemaal 100%. Als je alles met het OV doet en overal lopen snotterende kinderen dan is het denk ik helaas onvermijdelijk... Huis, tuin en keukentips tegen keelpijn zijn welkom!